Pracownik Biura Obsługi Klienta
Potrafisz słuchać ludzi, jasno i skutecznie odpowiadać na pytania i przekazywać informacje? Wyczuwasz emocje innych i umiesz odpowiednio na nie reagować? Jesteś kulturalny/na i profesjonalny/na w tym, co robisz? Tak?! Mamy dla Ciebie dobrą propozycję. Pracuj w miejscu, gdzie lubisz to, co robisz i ludzi, z którymi pracujesz. Dołącz do zespołu ELHAND, który stawia na rozwój, współpracę i docenia zaangażowanie.
Po czym poznasz, że pasujesz?
- Swobodnie mówisz i piszesz w języku angielskim.
- Szybko przyswajasz nowe informacje.
- Lubisz pracę z ludźmi, potrafisz budować trwałe relacje i łatwo nawiązujesz nowe kontakty.
- Potrafisz ocenić ważność zadań i nadać im odpowiedni priorytet.
- W sytuacjach stresujących zachowujesz spokój i profesjonalizm.
- Pracujesz w branży elektrycznej lub posiadasz wiedzę w tej dziedzinie. Super! Bedzie to Twój dodatkowy atut.
- Mieszkasz w Lublińcu lub jego okolicach.
- Szukasz pracy stacjonarnej, która da Ci przestrzeń i atmosferę do rozwoju.
- Cenisz nowoczesne wnętrza, dobrą kawę i ludzi, od których możesz się dużo nauczyć.
Jakie zadania mamy dla Ciebie?
- Odbieranie telefonów oraz odpowiadanie na e-maile i wiadomości od klientów.
- Udzielanie dokładnych informacji na temat naszych produktów, usług, procedur.
- Dokumentowanie zgłoszeń klientów w systemach komputerowych.
- Przekazywanie bardziej skomplikowanych problemów technicznych do odpowiednich działów.
- Przekazywanie informacji zwrotnych od klientów do odpowiednich działów, aby pomóc w doskonaleniu naszych produktów i usług.
- Tworzenie raportów dotyczących zgłoszeń klientów, zamówień i reklamacji.
- Zarządzanie danymi klientów poprzez wprowadzanie i aktualizowanie ich danych kontaktowych i informacji w systemach komputerowym.
#ZostańZawodowcem
Zainteresowany/na
Wyślij CV na adres: praca@elhand.pl
Zadzwoń do Kasi: 34 347 31 01
Choć więcej zyskujemy przy spotkaniu face to face ;), na początek poznaj nas bliżej wirtualnie.
Więcej O Nas